peri5860 bu kuruntunun ne kadar zehirli bi sarmaşık olduğunu bildiğimden uyarma ihtiyacı duydum. Helede hamilelikte annelikte iyice boğucu oluyo bu durum. Şunu yedim bebeğe zarar verir mi, bunu içtim zararı olur mu diye diye hergün mutlaka kafaya takıcak bişe bulunuyo, biliyorum bu böyle bişey çünkü. Ben oğlum hastalandığında doktora ağlayarak bu cocuk niye bu kadar sık hastalanıyo köklü bi araştırmamı yapsak bizim ailemizde kanser hastası cok acaba öyle bişey mi diye doktora yalvarmıstım. Düşünün griple kanseri bağdaştırmıştım. Baktımki kuruntularım hem beni hem etrafımdakileri yordu, artık insanlar beni teselli edicek cümle aramaktan yoruldu ve bende değişmeye karar verdim. Bu konunun üzerinde durdum. Allah sizinde içinizi farahlatsın 🌸