Hilal2 rabbim öncelikle evladınızın hep güzel günlerni göstersin. Benimde yeğenim otizmli. Yeğen ne demek evlattan farkı yokki. Bizde cok araştırdık, kitaplar, doktorlar, ergoterapiler özel eğitimler daha niceleri. Ama kimse tek seferde otizmin sebebi şudur demedi. O yüzden böyle yazılar beni ayrıca geriyo. Keske sebep şudur deselerde hepimiz uzak dursak