bebitomom Sila66 Allah ikimize de sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin korkuyla geçirmek çok zor hiç birşey anlayamadım hamileliğimden 😔 ilk zamanlar rahmim kalp şeklinde diye riskliydi çok şükür onla ilgili bir sorun yok şimdi bu
Mercaninci Elt60 evet içini ferah tut çok düşünüp stres yapma benimde ilk zamanlar asagidaydi ve çok şükür simdi çıkmış
Zeyneparsln Elt60 Evet normal bişey korkmana gerek yok benimde öyleydi 5. Ayına kadar çıkmıyor yukarı sadece dikkat edeceksiniz ağır iş yapmamaya birde ilişki yasak
mercan88 Sila66 benim ki nasıl bisey ben anlamadım bu haftaya kadar plesenta yukardayken dün aşağıda olduğunu öğrenmek çok stresli ztn streitdim şimdi stres tavan ne yapacam korkudan bilmiyorum
mercan88 Sila66 internette plesenta aşağıda oluşuyla ilgili çok güzel şeyler okumadım risk adına bide bu 4 üncü benim 😒
Sila66 mercan88 eee benım asagıda hıc bı sorunum yok suan sadece sezaryan olucam 2 hafta sonra 😍 hıkaye yazarım plesenta prevıa sezaryan hıkayem dıye 😘😘
mercan88 Sila66 hayırlısıyla kurtulalım inşallah korku sardı 18 inde gel bakalım Bi dedi alir mi Bi hafta sonraya mi kalır bakicaz senin tarih belli mi canım
mercan88 Sila66 b3n 36.2 den gidiyorum belki 20 si belki 26 dedi 18 inde gidince sıkıntı görürse bilemiyorum