mekselinaa 😂😂😂😂 kız okuma onları bende internette yazanları okudum şuan 3 doktor takipliyim 1 özel hastaneye gidiyorum bir devlete birde devlete perinatolojiye 3 doktor da her gittiğimde kızıyor okuma onları diye 8 Ağustos da perinatoloji doktoruna gideceğim doğum şekline ve özelde yapmamda sakınca olup olmadığına karar verecek özel doktorum da şimdiden bir sakınca olmadığını özelde yapmamım riskli olmadığını söylüyor ama ben perinatoloji doktoruna çok güvendiğim için onun kararını bekliyorum risk olarak da sadece doğum anında fazla kanama olabilir denildi oda bir ihtimal yani başka da bir sorun yok