Elt60 canım benim hiç tedirgin olma benimde 10 haftalıkken plesanta tamamen rahimi kapatmıştı ve ben 20 haftaya kadar kanama ve lekelenme gördüm bana da hep olumsuz konuştular ama çok şükür 21 haftada plesanta yavaş yavaş yukarıya çöktü ve kanamam kesildi
Doğru doktor çok önemli zaten bu haftalarda plesanta yukarıda olmaz aşağıda olur 20 haftadan donra herkeste yukarı çıkar bunu doktorumu değiştirdikten sonra başka bir doktor söyledi sana yanlış Bilgi vermişler diye
Sen yine dikkat et Allah’a güven rabbim istedikten sonra doktorların dediği hiç birşey bende sana dua edeceğim Allah yardımcın olsun