Eyll_lna p.tesi gitmiştim doktora 37+0 idi kilo 3.200 boy 52cm artık doğsun bu bebiş dogmali, 40.haftayi beklerse kilo alır zorlasabilir normal doğumun dedi ve bol bol sancı diliyorum sana diyerek haftaya tekrar çağırdı. Salı günü randevumuz var bakalım herşey o gün netlesicek