35 haftada erken doğum olmasına rağmen 3 gün boyunca suni sancı verildi doğum gerçekleşti zorunluydu normal iyikide normal olmuş ama kendim hemen kalkıp bebegimlede kendimlede ilgilendim inşallah şimdi ikincim geliyo normal olur da kmseye muhtaç olmam kendim yaparım herşeyimi en güzeli de ağrının hemen geçmesi zaten