Eyll_lna ben normal doğum istiyordum en başından beri çabuk iyileşip ayağa kalkabilmek için ve daha sağlıklı olduğunu düşündüğüm için . Rabbime bin şükür normal doğumla yavrumu kucağıma almayı nasip etti .sezeryan ilerde soğukta sıcakta ağır kaldırırken ağrı olabiliyormuş sonuçta ameliyat bıçak altına yatıyon. Doktorum normal doğuramazsın deseydi mecbur sezeryan olcaktım yavrumun sağlığı herşeyden önemli. Bi maniniz yoksa normali öneriyorum ben 😊