YigitPoyrazMomm Canım ben geçen yıl enfeksiyon bölümünde yattım hamilelikle alakalı değil ama,yaklaşımları çok kötüydü ukalaca ağrım var diyosun azarlıyolar insanı davranışları çok kötü ki hamilelikte insan güven ve şefkat istiyor,ama tedavi çok iyiydi ona bişey diyemem pek çok şeyi araştırıyorlar oyle eve gondermiyorlar ama dediğim gibi davranışları kötüydü,tedavi tam bitmeden imza atıp çıktık eşimle.