YigitPoyrazMomm Biraz uzun olabilir ama detaylı analiz yapabilmeniz için yazacağım. Geçen sene arkadaşım Uludağ üniversitesi hastanesinde doğum yaptı yaklaşık 7 saat boyunca haber alamadık. En son iyi bir görevli bize doğumhanenin numarasını verdi, hastane telefonundan aradık ve bizi bildiğiniz azarladılar. Çok merak ediyorsanız hastanızı arayın diyip telefonu kapattılar. Doğum yapan bir kadını nasıl o an arayabiliriz orası da ayrı bir muamma. Velhasıl arkadaşım doğumdan çıktıktan sonra hiçbirine hakkını helal etmediğini ve doğum sürecinde sürekli haraketlere maruz kaldığını söyledi(sen bir daha doğurma/Suriyeliler senden iyi doğuruyor gibi) o yüzden gebeliğim sürecinde direkt olarak Uludağ üniversitesini kafadan eledim.
Aynı arkadaşımın görümcesi şehir hastanesinde doğum yapmış onun çok memnun olduğunu özel gibi ilgilendiklerini söylemişti ama şehir hastanesi ile ilgili kötü yorumlar iyilerden daha fazla. Büyük ihtimalle denk geldiğiniz doğum ekibi ile ilgili, göze alınabilecek bir risk mi? Ben alamam açıkçası.
Şevket Yılmaz hastanesinde eşimin akrabalarından çalışanlar var ve kendi kızlarının doğumlarını orada yaptırdılar. Kızları ile konuştuğumda “annem burada olmasaydı asla şevkette doğurmazdım” dediler. 1 sefer muayene için gitmem gerekti ve sadece 30 saniye bakıp bana da hiçbir şey söylemeden gönderdiler. O yüzden orayı da eledim. Çok mecbur kalmadığım sürece devlet hastanesine gitmeyi düşünmüyorum.
Bir kaybım var, bu ikinci gebeliğim ve ilk gebeliğimde ve bu gebeliğimin başında Nilüfer mescioğlu plaza da Aytül Erdoğmuş a gittim çok övmüşlerdi. İlk birkaç muayene güzel ilgilendi fakat sonrasında ya doktorun bir şeye morali bozuktu ya da bizim yıldızlarımız barışmadığı için memnun kalamadım. Çok soğuk davranıyordu ve sormadan bir şey öğrenemiyordum. Onu da bıraktım. Daha sonra eltimin iki kızını da doğurduğu Emel hoca ile devam ettik. Emel Kar Altundağ Nilüfer Lotus plaza da muayenehanesi. Aşırı memnunum, çok güzel ilgileniyor her muayenemiz detaylı ultrason gibi. Çok naif aklinızda hiçbir şey takılı kalmıyor. Şu an 14+5 haftalık olduk Emel hanımla devam etmeyi düşünüyoruz. Kendisi Hayat ve Jimer hastaneleri ile anlaşmalı. Muayene ücreti 600 tl. Hayat hastanesi doğum 14 bin jimer 18 bin dediler. Hayat hastanesini düşünüyoruz. Bizim de durumumuz aslında iyi değil, eşim asgari ücretle çalışan biri fakat hem gördüğümüz duyduğumuz muameleler hem de bir kaybımız olup gebeliğimin de riskli geçmesi sebebiyle devlet hastanelerine gitmeye cesaret edemiyoruz. 10 gün içerisinde tekrar muayene gerekirse ücretsiz oluyor zaten muayeneler de aylık olduğu için bir şekilde tolere edebiliriz diye düşünüyoruz. İnşallah gönlünüze göre olur her şey 🌸