sevaldqn1 1sumeyye1 ssdece araba diyebilirim eger onu yapcak şeyiniz yoksa hiç ellemeyin derim günden güne 20 20 artıyor düşmesi nadir oluyor.
Papatyaamm90 1sumeyye1 altından zarar eden gormedim en guzel altın çeyrek yarim o tarz altınlar yatırım icin takı şeklinde olmayacak el işçiliği alınıyor.
xbebegimx 1sumeyye1 ben altinciyim hep altin yapar koyarim . Esim araba alalim dedi guvenemedim al sat islerine arsa desen o fiyatlar da maalesef kalmadi. En iyisi altinda dursun paraniz. Zarar etmezsiniz😊
Seyma0323 Arabaya ihtiyacin yoksa araba alma çünkü onunda masrafı çok, vergisidir muayenesidir falan filan. En güzel yatırım altın ve döviz
doga21 1sumeyye1 uzun vadeli bir yatırım diyorsan bence altını bırak dursun. Hem yatırım olsun hem ihtiyacımı görsün diyorsan araba al
Cey_Cey_ 1sumeyye1 en güzel yatırım altındır git güzel bi kasa kirala bi bankadan sakla sakın bozma derim
doga21 Mavidunyamm inan bana bende aynı senin gibi düşünüyordum 1 sene bekledim o zaman aldığımız araç 150falandı düşer dedik düşmedi aksine çıktı sonra dedim neyse ihtiyacımız var yarısı altın yarısı kredi 250ye bi araç aldık aracımız suan 650 oldu giden altınımı yerine koyduk. 650liralık bir yatırım olarak düşünürsek kredi çerez parası gbi oldu
Mavidunyamm doga21 ya işte bilmiyorum seçim de var ya. O yüzden çok kararsızım nolur yükselir mi düşer mi korkuyorum. Benimde aynı 250 binlik altınım var gerisini kredi düşünüyoruz
Seyma0323 doga21 belirli bir grama kadar ve 1 yıl üzerinden geçtiyse. Ben en son 2500 civari zekat vermiştim simdi ne kadar bilmiyorum cünkü satıp ev aldım ama sadece araba sigortası için 5000 civarı ödedik ve daha bunun vergisi muayenesi falan var
doga21 Seyma0323 200binlik bir altını varsa bir araba masrafı kadar çıkıyor maalesef. Bende bu sene 10bin zekat+vergi ödedim ☺️ Allah kolaylık versin
Seyma0323 doga21 Bize araba masrafı çok ağır geldi bide bizimki kamyonet geçiyor daha çok masraflı oluyor. Altınım çok az benim zekat verecek kadar yok artık🤭 Sizede kolay gelsin
Youngplanner 1sumeyye1 peşinat olarak kullanıp bi ev alabilirseniz süper olur zira emlak piyasasının hali ortada giderek yükseliyo ulaşılmaz seviyelere gelmeden alabilirseniz mutlaka tavsiye ederim
Almilosum 1sumeyye1 araba olabilir eşimin bana 355 e aldığı araba şuan 480 civarı oldu. Ocakta almıştı 5 ayda bu kadar getirdi
Gzmklnncc Mavidunyamm biz 2 ayda 2 katı kar ettik altından daha çok kazanıyor yani altının 2 katı fiyatı şuan arabayı satıp altın yapacak olsam
Mavidunyamm Gzmklnncc Ya işte korkuyorum biz şansız insanlarız. Bugün araba alsak yarin arabalar yarı fiyatina olur. O kadar şansızlık
Gzmklnncc Mavidunyamm araba yarı fiyatına hiç düşmez bence araba alın eğer bilezik olarak kullanıyorsanız bilezik dursun