gurbetcianne97 1sumeyye1 yatırım olarak istiyorsan altın olarak bırak derim. 2018de 300 bin falan eden altınım şuan 650 falan ediyor. Altın her daim değerleniyor☺️
Gzmklnncc Mavidunyamm araba yarı fiyatına hiç düşmez bence araba alın eğer bilezik olarak kullanıyorsanız bilezik dursun
Mavidunyamm Gzmklnncc sadece bilezik değil. Kolye, yarım, çeyrek , tam , vs. Böyle parça parça. Galiba araba alacağız ya mantıklı olan o gibi
znkara 1sumeyye1 üstüne ekleyebilecek durumunuz varsa kesinlikle araba almalısınız altından daha çok katladı 1 senede nisan 2022 de 170 e aldığım araba şuan 400-450 bin arası ve o zaman 105 gr altınım vardı 93 bin civarı yapıyordu şuan 126 bin araba resmen 3 e katladı