Üzülme canım bak 7 yıl boyunca benimde olmadı ilk başta problem bendeydi ne zaman tedaviye başlasam hep bir şey çıkardı en sonunda tekrar başladım dedim bırakmayacağım benim herseyim normal çıktı doktorum dediki eşinden örnek alalım test verdik sperm var ama hareketi çok düşüktü kendimi kahretmistim hep bir engel çıkıyor diye eşim ilaçları senin eşin gibi doğru düzgün kullanmadı aldım karşıma dedim ki çocukmu istemiyorsun yoksa bendenmi istemiyorsun ne ilgisi var eğer istemesem zaten ayrilirdik dedi 8 ay geçti Aşılama yaptırdım ve ilkinde tuttu şuan 29 haftalık hamileyim ve ilk öğrendiğimizde eşimin ağlaması bana herseyi anlattı kabul edemiyorlar buna emin olabilirsin onlara bizden daha zor geliyor 1 ayda bitirmesi gereken 2 kutu ilacı 8 ayda benim zorumla zor bitirdi sabırlı ol Allah sanada nasip edecek inşallah bol bol dua edeceğim sana