Hiç umutsuzluğa kapılmayın lütfen üzülmeyin.. benim 7 yıldır olmadı bebeğim ve suan çok şükür tüp bebek ile gebeyim.. o süreçleri bilirim çok zor süreçler inanın tedavi olsun tedaviden önce ki umutsuzluklarımız olsun çok zor çok ağır ama herşey gelip geçici hiç bir şey imkansız değilmiş bunu gördük rabbimin izniyle tabii dizinde çabanızla herşey olur. Eşler bu tür durumlara biraz daha soğuk bakabiliyor ama bi yerden sonra mecbur tedavi olmak gerek bence konuşarak çözemeyeceğiniz bir şey yok herşey gönlünüzce olsun