emir_01 bebek bebek diye tuturmayın evliliğinizide riske atmayın. 6 yıllık. evliyim bebekten ben kaçtım sorumluluğu. falan beni korkuttu sonra yaşım geçiyor dedim 31 dim. çevre baskısı falan. korktm ben istemedm diye olmadı diye düşündüm sonra yine topladm kendimi. demekki çocuk bakıcak. cesaret yok bend dedim saldm şimdi 30 haftalık hamileyim . demem o ki kendinize baskı yapmayın psikolojinizi ve evliliğinizi zedelemeyin. vakti zamanı gelince olur olmaz isede hayatın sonu gibi düşünmeyin.