Gizzgzz Esraa79 benim de hamileliğim çok stresli ve yorucu geçti ama son günler kalınca hepsi unutuluyor ya :)
Aydan09 Esraa79 aahaha aynen gulm endiselenioruz elimizde degil kalp atisin duydukda insan ici rahatlio suan 5ayligm haraketlern gordgm icin cokta ultrason aramiorm
Gizzgzz duyguogeday çok teşekkür ederim Allah hapimizi sağlıkla kurtarsın bebeklerimize kavuşalım :) evet cuma günü öğlen vakitlerinde kavuşuyoruz inşallah 💖🤣
ikiprensannesi__ Esraa79 🤣🤣🤣 bu ben ama ben iki haftada bir gidiyordum bahaneyle 22+3 oldum artık hareketlerini hissediyorum çok şükür ki biraz tutuyorum kendimi 🤣🤣🤣
Esraa79 ikiprensannesi__ daha beteri ben işte😬 bahane bulamazsam karnım ağrıyor falan diyorum rüyalarda bile hastanede görüyorum kendimi😬😬
Postmodernmom Esraa79 almanı hiç tavsiye etmem canım çok fazla bebek kalp atışını dinlemek bebeğin kalbine zarar veriyor hatta bazı doktorlar benim doktorumda aynısını yapmıştı ilk kalp atışını dinletememişti bile atışı göstermişti sadece ekranda
Esraa79 Postmodernmom evet bu arada haklısınız böyle düşünemedim bir an. Dr sadece 5 sn dinletmişti zararlı diye
duyguogeday Hayatuysal34 evet bende baktım trenyoldan önerdiginiz marka varmi acaba kesin alacam 😅 eşim almamı istemiyor iyice kafayimi yiycen diyo ama tabiki ben alicam😂