Esraa79 Her hafta bir bahaneyle bebeği görmeye giden var mı benim gibi🥲 sürekli kötü rüya görüyorum hep bi endişe ne yapacağız ya nasıl geçecek bu zaman🤔
Hayatuysal34 Esraa79 o hiç bitmyr doğana kadar 😀2. Gebeliğim fetal doplerm var kalbini dinliom 16+6 ym kafam rahat 😀
duyguogeday Esraa79 ay bu ben herhafta bi bahane buluyorum e ne yapıyım merak ediyorum iyimi özlüyorum
Gizzgzz Esraa79 ilk zamanından beri iki haftada bir gidiyorum doktor ayda bir gel demişti bir defa denedim çok zor oldu ben yapamıyorum dedim :) neyse ki 1 gün sonra doğacak artık sürekli gözümün önünde olur :))
Postmodernmom Esraa79 almanı hiç tavsiye etmem canım çok fazla bebek kalp atışını dinlemek bebeğin kalbine zarar veriyor hatta bazı doktorlar benim doktorumda aynısını yapmıştı ilk kalp atışını dinletememişti bile atışı göstermişti sadece ekranda
Kubra1414 Esraa79 Al bence benim bir kaybım var bunda çok korkuyorum her hafta gidiyordum her gitmeye 600 veriyordum 1000 tl Fetal doppler alınca ayda bir gidiyorum her yönden daha karlı içim rahatlıyor
Esraa79 duyguogeday benimde 1 kaybım var ödüm kopuyor bi sorun olur diye🥲 o yüzden her hafta gidiyorum🙃
Esraa79 duyguogeday internette satılıyor ama kaç haftalıkken duyabiliyosunuz bende bilmiyorum sordum🙃 hemen alırız ya😬
duyguogeday Esraa79 evet bizler daha çok korkuyoruz benim 5 kaybım var malasef yüreğim ağzımda yaşıyorum 😔
duyguogeday Gizzgzz ay maşallah 1 gün sonramı doğacak ya bizlerede dua et lütfen sağlıcakla kucağınıza alın inşallah şimdiden tebrik ederim😊
Aysegul57 Esraa79 evet bende önceden düşük yaptığım için haftanın 2 günü gidiyordum artık doktorumu darladığımı bariz anladım 8 gündür gitmiyorum 😂 kendi çocuğumdan çok seninkini görüyorum demişti en son 😃
Gizzgzz Esraa79 aminnnn gelir gelir merak etme bana da günler geçmiyor gibi geliyordu şimdi diyorum ki sanki 1 ay hamile kalmışım gibi kısa bir zaman geçirdim geriye bakınca çok hızlı geçmiş
Gizzgzz duyguogeday çok teşekkür ederim Allah hapimizi sağlıkla kurtarsın bebeklerimize kavuşalım :) evet cuma günü öğlen vakitlerinde kavuşuyoruz inşallah 💖🤣