duyguogeday Hayatuysal34 evet bende baktım trenyoldan önerdiginiz marka varmi acaba kesin alacam 😅 eşim almamı istemiyor iyice kafayimi yiycen diyo ama tabiki ben alicam😂
duyguogeday Esraa79 kiz doktor asla tavsiye etmez yoksa her hafta gitmem😅 geçen hafta cuma doktorcugumun yanindayim yarın gidecem😅
LINA20 Esraa79 bende 20ci haftaya kadar hep öyle yapıyordum her hafta bahane bulup gidiyordum doktora ama şimdi doktorum gitti mecburen ilçeden gitmek zor oluyor diye 2 haftada bir gidiyorum
Esraa79 LINA20 2 haftada 1 bile doktorlara göre fazla😄 hissetmeye başlarsınız yakında zaten daha kolay olur hem❤️
LINA20 Esraa79 28ci haftadayım doktorum 2 haftada bir gel dedi napayım benim için de ıyi bebeğimi görüyorum 😁😁
Esraa79 duyguogeday bana 3 hafta sonra gel dediği için ben 2 farklı doktora daha gidiyorum ahahshahha
Kubra1414 Esraa79 Al bence benim bir kaybım var bunda çok korkuyorum her hafta gidiyordum her gitmeye 600 veriyordum 1000 tl Fetal doppler alınca ayda bir gidiyorum her yönden daha karlı içim rahatlıyor