meldan merhaba arkadaslar dun saat 11 e dogru sezeryana alindim korkum hic yoktu amelyethanedede korkmadim belden uyusturuldu birde sakinlestirici vuruldu 5 dakka sonra biraz tansiyonum dustu onun disinda hic sikinti olmadi hemen etki ediyor belden yapilan iğne acimiyor sakin olup derin nefes alinca zaten birkac saniye suruyor ve idrar icin takilan torma ismini suan hatirliyamadim oda hic acimiyor oda birkac saniye rahat olup kasmamak lazim amelyat ortalama 40 dakka surdu odama cikmam falan 1 saati buldu bebisim minicik 😊2850 gram 49 cm cok sukur saglikli hemen emmedi dun geve emdi bugun emiyor cok sükur ilk ayaga kalkma biraz zor gercekten ama dayanilmiycak gibi degil bol bol yurudum yurüycem agrim var biraz igeneden dolayi belim ve omuzlarim agriyor ama sanki agir tasiriz ya 1 2 gun sonra omuzlarimiz agrir oyle bir agri bence tamamen kisiye bagli pskolojiyi hep iyi tutmak ve toparlanmak icin çabalamak en fazla 3 4 gun biraz zor ben dunden iyiyim kendim kalkabiliyom lavaboya gidiyorum ha gaz sorunum dun oldu bu sabaha kadar cikaramadim su bile icirmediler gaz cikmayinca gargara yapip tukurdum bugun lavman yapildi rahatladim sonra serbest ama sivi tuketmek 1 hafta en iyisi su bol bol kati tuketmeyinki zorlanmayin sakin olun bebisler kucaga alindimi herseye degiyor inanin normal dogum en iyisi tabi ama olmayicada elden birsey gelmiyor allah hepinizin yardimcisi olsun insalah saglicakla alirsiiz evladinizi kucaginiza iyi dilekleriniz icin cok tsk ederim minigimi emzircem simdi daha yazicaklarim varda siz merak ettiklerinizi sorun seve seve cevaplarim 🙏❤