Melike658 24 Kasım'da canım sezaryanim yazicam mutlaka çünkü bende aşırı derece canı tatlı ve baya korkak bir insanim ve birde panik atak olunca normalden korkuyorum sezaryandan korkuyorum aslında ilk başlarda çok korktum vardı hep doğumda ölecek gibi hissediyordum 4 ayda geçti şimdi 1 haftadır korku geldi normalden daha az korkuyorum ama 😊 öyle böyle bir şekilde çıkacak yapacak bir şey yok 😊