meldan hayırlısı ile kucağınıza alın insallh bendede panik atak var bende çok korkuyorum sezaryandan da normaldende 2 gündür korkmaya başladım doktorum cumartesiye sezaryan günü verdi o zamana kadar sancı gelirse normal denicem insllh doğumdan sonra nasıl geçtiğini mutlaka yazarmisiniz morel olur insallh bizede öyle kolay geçer 💖🙏🙏