Bugün nst ye girdim sancım çıkmadı . 37+2 deyim bebeğin kafası biraz öndeymiş , kilosu 3300 dedi kilosu da önde , bu gidişle normal doğum da çok zorlanırım herhalde dimi 40. Haftaya kadar daha çok artar sanırım kilosu . Bende çok yoruldum biran önce kucağımıza alalım şu haftalardan sonra artık hayırlısıyla