symozdag benimde ağrılarım var dün sağ bacağımın üstüne basamıyordum popomun üstüne bile oturamıyordum kuyruk sokumum ağrıyordu gün boyu ve aynı şekilde bebek sürekli göğsümün altına toplanıyor ve gerçekten çok canımı acıtıyor sanki anlam veremedim bu bebek dönmüş mü dönmemiş mi diye. Hani dikkat ediyorum aynada göbeğim felan düşmemiş daha ama hareketleri hep aşağıda hissediyorum birden vajinama bıçak saplantısı oluyor tıkılıp kalıyorum🥲 şu an her şey normal seyrinde ilerliyor anlık bi sorun sıktı olmazsa inşallah normal istiyorum.
bide çok hareketli bi bebekti resmen cirit atıyordu içerde ama. Ah bu son zamanlarda bebeğimin yeri çok daralmış hareketleri azaldı resmen yavrumun çok üzülüyorum içerde sıkışıp kaldığı için çıkıp gel annem burası gep geniş dön dolaş kendine diyorum insan bebeğinin yeri daraldığı için ağlar mı🥹