symozdag ay tabii kesinlikle öyle benim burda takipli olduğum özel tıp merkezi var yani sırf evime yakın diye gidiyorum çünkü eşim sürekli iş yerinden (ne kadar aile işi olsada bi süre sonra göZe batıyor insan ) izin alıp devlete gidemiyoruz. Neyse buradaki bi çalışan ebe dedi bize siz dedi neden buraya geliyorsunuz özeldeki doktorların çalışanların çok iyi olduğunu felan mı düşünüyorsunuz. Devlette her türlü olanak var şimdi. Bizler dedi çok iyi olsaydık devlete atanırdık gelip buralarda çalışmazdık. Ben şok😐 yani düşününce hak veriyorum kadına. Hatta giderkende söylediklerimi kimseye felan kimseye diyip şikayet etmeyin ekmeğim burdan çıkıyor felan dedi.