Deletedmom_49 serklajdan sonra kanama olur ve bu normaldir seninki hemen başlamamış da birkaç gün sonra başlamış. İğne vs. Vermemesi in sebebi budur. Ben de 21 de acil serklaj oldum birkaç gün kan geldi sonra sarı akintiya döndü hala da akıntı geliyor sarı bunlar normalmiş. Fakat şöyle bişey var her hafta kahverengi ya da turuncumsu akıntı geliyor doktora gösteriyorum sonra geçiyor. Bu da rahim genişlemeye başladığı için dikişlerin gerildigini söyledi.ben de progestan alıyorum 2 tane. İğne vermedi.