Deletedmom_49 tamam da normal bir gebelik değil ki bu ben ne zaman kanama görsem serklajdan önce doktor direk o iğneyi vurdururdu hemen duzelirdi ertesi güne falan. Serklajdan sonra da hem iğne hem hap olarak kullandım 🤦🏻♀️ enfeksiyon kanama yaptı bende hastaneye yatırdılar o zaman bile proluton vurdu antibiyotik serum alırken kanamayı hemen kesmişti