Deletedmom_49
Ben de girip okuyorum postlarını kanama dediğin için aklım sende kalmıştı çok şükür sevindim canım inşallah tamamen kesilir ben 12. Haftada serklaj olduğumda 2 gün pembe lekelenme oldu az az sonra kesildi ama 10 gün sonra lavaboda tekrar pembe lekelenme görmüştüm çok korktum hemen doktoru aradım benim önceki hikayelerim kötü bittiği için doktorda beni tanıdığında pruloton depot kalçadan iğneni vurdur sürekli uzan gelmene gerek yok orası bi işlem gördü dikişin kenarından falan da olabilir gayet normal demişti yani sen de korkma inşallah bi sıkıntı çıkmayacak 30 lu haftalara geleceksin daha doğrusu geleceğiz hep birlikte inşallah 💜