Deletedmom_49 Gzo hastaneden geldiğimden beri sırt üstü yatıyorum wc bile gitmiyorum ama hala kanama devam ediyor 😔😔
2366 Deletedmom_49 Benim çok sürmemişti ama hepsinin şekli farklı.Zaten ciddi bir durum olduğunda hastane yatış veriyor.Bebek hareket ediyorsa ultrason ve nst de sorun yoksa iyisindir ama içinin rahat etmesi için başka bir doktora görünebilirsin.
Deletedmom_49 2366 teşekkür ederim, yarın tekrar gideceğim bakalım inşallah benim de bir anda kesilir uzun sürmez🥹
Servikal Deletedmom_49 iyi haftan ilerliyor canım içini ferah tut hepimiz riskliyiz.Sabah kalkıyorum diyorum iyiyim bakıyoruö başka bişey çıkmış ağzımız burnumuzda yaşıyoruz çok şükür ne diyim.En azından bebişler yerinde 🙏
Deletedmom_49 Servikal bizler için hamilelik hep yüreği ağzında olmakmış… bizim sınavımız da buymuş. Bebişlerimiz sağlıklı şükür keşke rahmimzde sağlıklı olsaymış ama işte bizim elimizde olan bir şey değil. Zaman ise hiç geçmiyor şu yaşam sınırını geçersek bir nebze daha rahatlarız inşallah 🤲🏻💓
Sedamert03 Merhaba aynı ameliyatı dün oldum , rahim ağzına dikiş ameliyatı , doktor kanama normal dedi . Sonda takıldığı içinde kanama olabiliyormuş , içini ferah tut
Deletedmom_49 Sedamert03 canım, geçmiş olsun sanada. Benim bugün 7.günüm ilk günler kanamam olmadı 5. ve 6. Gün kanamaya başladı işte 😞
Deletedmom_49 myangelson kuzum 1 saate tekrar doktora gideceğiz, kanama ise hala var kesilmedii yani. Doktor ne yapacak tekrardan bilmiyorum 🤷🏻♀️
Deletedmom_50 myangelson canim senin dediğin doğruymuş bugün yine gittim nisan olayını biz ultrasonda görüyoruz sancı yok dedi nst bağladılar rahim boyu da 40 açılmada yok dedi öyle bisey olsa biz ultrasonda görürüz dedi doktor baktı bebeğindr gayet iyi sağlıklı hareketli dedi çok şükür içim dahada rahatladı
myangelson Deletedmom_49 hay Allah ya bakalım ne diyecek proluton iğne falan vermedi mi onu vurdursa bari
Deletedmom_50 Deletedmom_49 kuzu doktora gidince haberdar et bizede inşallah güzel sonuçlar ile dönersin bi sıkıntı çıkmaz inşallah iğneyi de unutma söylemeyi
Deletedmom_49 myangelson canım iğneye falan gerek yok günden güne azalır alttan baktı yine dedi iyi rahim ağzın falan antibiyotiklerini bitir öyle gel dedi bakalım
Deletedmom_49 Deletedmom_50 gerek duymadı canım rahim ağzında iyi dedi bebişte iyi dedi o kanama zamanla geçer dedi azalmış zaten, antibiyotikleri kullan bitir gel dedi
Smysn07-09 Deletedmom_49 Kanaman nasıl iyi msn gectimi daha önce konuşmuştuk tokattayim bnde Dr gttinmi