Gzo inşallah canımmm belime hafif bir yastık koydum ki bebekte aşağı baskı yapmasın diye yarına kadar dursa keşke yoksa tansiyonum falan düşüyor sanırım ayakta kan gidince bir de yemek falan da yiyemedim kireç gibi oluyorum 😔 benim bünye çok dayanıksızmış çok iyi anladım yani ama savaşıyoruz bakalım