Semyyy Aliss61 var gibi duruyo sanki hayırlısı olsun hakkinizda rabbim isteyen herkese nasip etsin insallah 🥰🤲
Hdeniz61 Aliss61 benimde 5 gün kala aynı böyle idi :) adet gününde koyulaşıyor çizgi 🥹 tebrik ederim gebesiniz 🥰
Aliss61 berenmomss bilmiyorum anlamadım ki sağlık ocağı hep böyle geç yansıtıyo e nabıza hala çıkmadı
Ao526- Aliss61 Ay çıktı mı çıktı mı sonuç 😍 Teste göre bebiş el sallıyor 😍😍 Allah gönlüne göre versin ❤️
Ao526- Aliss61 Ayy çok heyecanlı 🙈 Bana 2 saate çıkar demişlerdi. 1 saat 48. Dakikada çıkmıştı 😂 her saat başı barkod ile girip çıkıyordum 😂 heyecanını anlayabiliyorum 🙈 bu gece uyku yok gibi 🤪
Gebeyim-32 Aliss61 https://www.tahlilsonuclari.gen.tr/saglik-ocagi-asm/ Burdan yaşadığınız şehri seçin otomatik yönlendirme yapıyor
Gebeyim-32 E nabıza hemen düşmez fakat kanı verdiğiniz şehrin halk sağlığı sitesine girerseniz , bugün verdikleri barkod ile sonucunuzu görebilirsiniz
Gebeyim-32 Aliss61 aa o kötü olmuş sonuç çıkmıştır zaten de e nabıza aynı gün düşmez . Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah. Sakin geçirin bu geceyi. Bebeğiniz sizinleyse zaten içinizde yani zaten sizinle . Öyle düşünün
Gebeyim-32 Aliss61 sağlık ocağında kanı verince bi barkod veriyorlar onun üzerinde yazar . Almadıysanız maalesef bilmiyorum nasıl ulaşılır