fidans eda22 canım bende 2 gün gecıkdı adetim sılık çizgi çıkmışdı bu sabah fotograf koydum buraya test bozuk olabılır dediler
Esoo0698 Aliss61 Bende böyle öğrendim canım hatta çok zor gözüküyodu geç döllenme olduğu için beta değerimde düşük çıkmıştı sen kam ver bence 😊
lerem_merel Aliss61 oğlumu bu şekilde adetime 6 gün varken öğrendim 3 haftalıktı 🥹💙 Rabbim sizede hayırlısını nasip etsin 🤲🏻
Beyzanur0308 Merhaba ben bi düşük yaşadım 3 ay ara verdim bu ay son adetimden 8 9 gün somra yumurtlama zamanında ilişkiye girdim yani daha 1 hafta oldu hastalanma tarihimde 15 Mayıs olarak gösteriyor test yapsam çıkar mı sizce çok erken değilmi
Miracleee Beyzanur0308 bence çok erken ama ben 7 gün kaladan beri test yapiyorum. 🤣 14 mayıs adet tarihim bugün de yaptım varla yok arası bir kararti görünüyor. Keşke sabredebilsek ama olmuyor.
Aliss61 Beyzanur0308 erken gibi canım bebek oluşma süresi 21 gün zaten biraz daha bekle istersen Allah hayırlısıyla sağlıklı bir evlat nasip eylesin sanada tüm isteyenlerede 🥰🙏