Gebeyim-32 Aliss61 aa o kötü olmuş sonuç çıkmıştır zaten de e nabıza aynı gün düşmez . Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah. Sakin geçirin bu geceyi. Bebeğiniz sizinleyse zaten içinizde yani zaten sizinle . Öyle düşünün
Aliss61 Gebeyim-32 işte insan stres yapıyor ister istemez varmı yokmu diye bu gece biran önce sabah olsun 🥹🥰🤲🏻
Gebeyim-32 Aliss61 sağlık ocağında kanı verince bi barkod veriyorlar onun üzerinde yazar . Almadıysanız maalesef bilmiyorum nasıl ulaşılır
Ao526- Aliss61 Ayy çok heyecanlı 🙈 Bana 2 saate çıkar demişlerdi. 1 saat 48. Dakikada çıkmıştı 😂 her saat başı barkod ile girip çıkıyordum 😂 heyecanını anlayabiliyorum 🙈 bu gece uyku yok gibi 🤪
Aliss61 Ao526- evet yaa barkod da vermediler benimde hiç aklıma gelmedi nasıl sabah olucak bilmiyorum 🥹😂
Aslan10 Aliss61 devlette mi verdiniz e nabız acilde zor düşüyor benim hala düşmedi gidip öğrenin gece 2 de gittim ben dayanamayıp 7 gün önce öğrendim regliden 231 çıktı 2 gün sonra sağlık ocağına gidip tekrar kan verdim 462 olmuştu
Miracleee Aliss61 hayırlı olsun canım. İnşallah ikiye katlar 🤲 bende bugün tekrar test yaptım paylaştım. Senin testin gibi filan oldu çizgi sanki. Daha kan vermedim pazartesiye kadar bekleyebilirsem bekliycem
Aliss61 Miracleee bugün doktora gittim tekrar kan aldı 9,97 ye çıkmış normal mi artması az mı sence 🥰