perapoyraz murvet-10 Allah hepimize hayırlı doğumlar versin :) benimki de son dk sezaryen olabilir kafası biraz büyük çünkü beyefendinin:)
catandgirlmom ilkimbebee bizde 37+2 normal doğum beklemeye koyulduk, inşallah kızım çok bekletmez de gelir 🥲 15 mayısta doğması için neler mümkün acaba 😂
ilkimbebee catandgirlmom 😅😅 tecrübeli anne değilim ilk gebeliğim sipariş üstüne dediğimiz tarihlerde gelseler keşke ahshsjsjaj bol yürüyüş squat hurma merdiven in çık yapalım 😅
Z72r47asel ilkimbebee 38+4 oldum bendd kızımla bizde normal doğumu bekliyoruz bakalım ne zaman gelecek kızım 🙂
catandgirlmom ilkimbebee benimde öyle valla ağrılarım var sancı mı ağrı mı daha onu çözemiyorum karnım 😢 sağlıkla gelsinler biran önce inşallah
ilkimbebee catandgirlmom bende çözemiyorum karın kasılmalarım zaten oluyor az kaldı üzülüyorum aynı bedende son günler diye 😊🥺
muser24 Mhtpkts 37. haftada benimki de 2700dü, doktor bir hafta geri dedi, canım sıkıldı. Umarım biraz kilo almıştır. Şimdi 38+3 olduk
muser24 Z72r47asel yanılma payı mutlaka vardır, oğlumun doğumuna bir kaç hafta kala kontrole gitmiştim, bana bebeğin küçük olduğunu, 3kilo bile dogmayacagini söylediler, oğlum 3850 kilo doğdu.
Mhtpkts @muser24 şuan 38 olduk bizde çarşamba kontrolüm var bakalım ne diyecek sağlıklı olsunda önemli değil gerisi Allah sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ☺️🌺
ilkimbebee Denizegeabioluyor 3100 kilolu benek değil normal doğum gözüküyor doktorum fazl kilo iyi değil diyor ama benim içim rahat değil zaten yanılma payı da olur zayıf gelecek heralde