catandgirlmom ilkimbebee bizde 37+2 normal doğum beklemeye koyulduk, inşallah kızım çok bekletmez de gelir 🥲 15 mayısta doğması için neler mümkün acaba 😂
Balilooo ilkimbebee merhaba 38+5 deyimm ❤️❤️2. Doğumum çok heycnlıyım seçimden evvel dogurmak istiyorum😀
ilkimbebee Balilooo oohh tecrübeli anne benim ilk gebeliğim heyecanlıyım heyecandan çok yerini korkuya bıraktı 🥺 doğum şekliniz belli mi
Balilooo ilkimbebee normal olur inşalah ama dayanamıuorum ben ilkindede epidural oldu tavsiye ederim bunuda muhtemelen buda epidural olur acı eşiğim çok düşük
Mhtpkts @ilkimbebee yarın itibari ile 38 oluyorum inşallah zorunlu sezeryan benim artık şikayetlerim de artmaya başladı nasipse 17 mayısta alıyoruz kucağımıza ☺️🌺
ilkimbebee Mhtpkts sağlıkla dünyaya gelsin 🌸 bebişin kilosu ne durumda ? Neden zorunlu sezaryan olucaksınız
Mhtpkts @ilkimbebee bizim minyon biraz bebişimiz 37 de 2700 gramdı çarşamba yine gideceğim inşallah 2. Gebelik benim
ilkimbebee Mhtpkts olsun sağlığı yerinde olsun bişey olmaz tabi gönül biraz toplu tombiş olsun istiyor ama sağlıklara daha önemli canını sıkma
muser24 Mhtpkts 37. haftada benimki de 2700dü, doktor bir hafta geri dedi, canım sıkıldı. Umarım biraz kilo almıştır. Şimdi 38+3 olduk
ilkimbebee Balilooo epidural hakkında biraz bilgi verirmisin belden yapıyorlarmış prenses doğum olarak geçiyormuş dimi ? Çok fazla bilgim yok birde özel hastanede doğum yapıcam extra ücret doğrultusunda yapılıyor dimi ?
Narinvan ilkimbebee benimde 3000 bende biraz kalsın istiyorum Allah yardımcımız olsun kolay doğum olur inşallah 😍