Byncdii Seyma_ canım herkes alabiliyor herhalde ama siz çalıştığınız için bu sistem daha farklıda olabilir bir araştır istersen bu konuda bir fikrim yok 🙄🙄
Mervisss Byncdii Yok yok özelde yapsan veriliyor.. ve alicam inşallah eşime tarih vermişler sadece anında verilmiyor
wilma01 Merobebe ben de ikiz bebek bekliyorum daha öğrenemedim o kısımla ilgili internette net bilgi yok
Mervisss Merobebe hastane raporunda belli olur ikiz olduğu ve 2 süt 2 doğum parası toplam 900 lira alırsın
Eymenikoo Mervisss Eşiniz nereye başvuru yapmıştı acaba benimde bi bilgim yok da yazarsanız sevinirim 😊
Mervisss Eymenikoo PTT 149 lira otomatik olarak hesaba geçiyormuş doğum parası için SGK'DAN başvuru yapmış
Selimunl Mervisss ikiz olduğu için kaymakamlıktan her ay mama ve bez yardımıda talep edebiliyorsunuz bilginize
Mervisss Emali SGK'YA başvuru yap canım doğum öncesi.. ben doğum sonrası yaptım oda oluyor oraya gidince kim warsa doğum parası alicam dersin yönlendirme yaparlar.. kayıt yapıyorlar paran 40 gün sonra falan yatıyor