Byncdii ben ozelde dogum yaptm cnm 2 gun sonda esim dogum kagidiyla gitti basvurdu onaylandi ve aralığın ilk haftasi ben kendim gidip ptt den cekicem sadece anne alabiliyormus
Ve onun yabinda birde süt parası var onuda devlet kendi otomatikmen yatiriyormus onuda alicam insllah araligin ilk haftasi dogum 1 ay sonra falan yatiriyorlarmis 😊