Seyma_ doğum yardımı denen iey ilk çocuğa 300 ikinciye 400 üçüncüye 600 bunu öğretmenler alabiliyor. Bir de sgk nın ödediği doğum parası olayı var onu bizler alamıyoruz. İzindeyken zaten maaşlarımız yattığı için. Doğum yardımı için kamu çalışanıysanız bağlı bulunduğunuz kuruma müracaat etmeniz lazım yazıyor. Okulumuza mı milli eğitim müdürlüğüne mi onu bilemiyorum. Çocuğu nüfus müdürlüğüne kayıt ettirdikten sonra doğum belgesi ve başvuru dilekçesiyle gerçekleşiyormuş.