22+0 olduk inan ki ben de hissedemiyorum bu haftaya geldim çok nadir hissediyorum o da karın bölgemde değil genelde hep kasıkta. Hatta korkup ağlıyorum bazen iyi mi acaba diye. Geçenlerde perinataloji doktoruna sordum o da bebek rahim duvarının yanında olduğu için tekme atma hareket etse bile bu haftalarda net hissetmezsin dedi, 25-26’dan sonra netleşir dedi. Bekliyorum dört gözle o minik hareketlerini kızımın🐣 17.Haftamda bi kere benim karnımda sağ tarafta toplanmıştı minnoşum🙈 Doktoruna danış ama merak etme normal diyecektir🙏🏻 Hatta buradaki birçok tecrübeli arkadaşlar bile söylüyor normal diye💖