mrvsrcn canım çok endişe ediyorsan haftada bir kalp atışı duymak icin doktora git ama kendini bu kadar yıpratma ben 18haftalık falan dim kaynanam bana nasıl hissetmezsin ikiz birde falan dedi benim de moral bozuldu üzüldüm sonda doktor erken herkeste aynı olacak degil dedi hatta burada da post açtım arkadaşlar sağolsun destek oldular 19 Hafta bitti hissetmeye başladım suan bile içeride iki kardeş dans ediyor gibi hiç durmuyorlar masallah biraz daha sabret hissedersin 🙏🏻