mrvsrcn Kızlar 17 haftalık hamileyim ilk gebeliğim ve göbek çevremde yağlı biliyorum belki hissetmek için erken küçük bebek ama ben sürekli vesveseleniyorum bebeğime bisey olduğunu düşünüyorum sürekli ağlıyorum çok korkuyorum aklıma kötü kötü şeyler geliyor
Smlaa mrvsrcn canım bence daha erken ben o zaman sadece kayiyo gibi hisediyorum net bı sekilde 20 den sonra hisedilmiyo o da çok az
mother2 mrvsrcn kuzum doktora gitsene korkuyorsan hem neden oyle dusunuyorsun yarin hic yatamicaksin belki haraketten
EbrKzlky mrvsrcn Oğlumda bu haftarda kıpır kıpırdı hiç durmazdı ama şimdi 17haftalığım ikinci olmasına rağmen hiç hissetmedim henüz ama zamanla hissederizz içini ferah tut bende korkuyorum iyi mi diye yarın gidicem Allahtan ama gayet normal o haftada etmemesi 🙏
minnakkraker mrvsrcn canım bende hala öyleyim. 18+1de hala öyle çok bariz bişey hissetmiyorum bazen kayıyor bazen bir noktada nabız atar gibi oluyor endişelenme bişey olsa vücudun belli eder Allah koruyor bebeklerimizi🙏
meryem_96 mrvsrcn aynı şeyi bende yapıyordum bacım biraz büyüdülermi hep deviniyolar üzülme 5 aydan sonra gör nası devinecek çok takıntı yapıyorsan arada git sağlık ocağının hemşiresine kalbini dinlet bebeğin için rahatlasın bari birde her bebek bir olmaz kimisi çok hareketli olur anne karnında kimisi fazla hareket etmez
Zeyzey055 Boşuna endişelenme canim ilk gebelikte yaglanman varsa gec hissedebilirsin zaten 1 aya kalmaz bak neler hissedersin sabret canim
Maras46konya-00 Öyle düşünme iyi düşün iyi olsun ben de 17 haftalıgım bir iki kere fln anca duydum o kadar başka hiç duymadım belki de daha henüz erken doktor kontrolüne gidersin bende yarın gideceğim inşallah hem cinsiyet için
mrvsrcn Maras46konya-00 benimde yarın kontrolüm var bayram öncesi kız gibi demişlerdi bakalım sağlıkla kavuşalım
NobleMom mrvsrcn ilk gebelikte 17. haftasında hisseden çok azdır 🙂 genelde 20 den sonra hissederler hiç öyle evham yapacak korkacak bir durum yok yapmayın bunu kendinize 🙂
mrvsrcn NobleMom doğrudur henüz küçük bi de dediğim gibi kiloluyum zaten o yüzden de geç hissederim diye düşünüyorum zaten ama iste merakımı durduramıyorum😂
Kbraoguz mrvsrcn canım bende 17+4 deyim hissediyorum ama herkes bu haftalarda hissedecek diye bişey yok kişiden kişiye değişen bişey vesvese yapma 20 de hissetmeye başlarsın 🌸
minnakkraker mrvsrcn iyidir merak etme bende öyleyim güzel düşünmekten başka çaremiz yok her gün görebilsek keşke bebeklerimizi ☺️
Annecik25 mrvsrcn Aynı sebebten dolayı çok ağladım benimde karın bölgemde yağ var 23 haftalığım 22 nin sonlarında hissettim bebişi yani daha yeni yeni
NobleMom mrvsrcn Sizde biliyorsunuz geç hissedebileceğinizi ne güzel🙂 o zaman boşuna kendinizi üzüp bebişide strese sokmayın 😉💕