Deletedmom_53 Benim de 2 genimde heterozigot var. 1 genimde de 4g 5g. Aslında yapman gereken canım hamile olduğun belli olduğu gibi doktora gidip kan sulandırıcıya başlaman. Ben hamilelik şüphem varken profesöre sormuştum pıhtılaşmam var diye ama daha öğrenmedim hamileliğimi. Bana demişti ki hiçbir şey kullanma ama kan sonucunda hamile olduğun belli olır olmaz kan sulandırıcı iğneye başlaman lazım. Sonra ben öğrenir öğrenmez doktora gittim ve aynı o profesörün dediği gibi yaptı doktorum hemen başlattı. Sen de yarın hemen bence doktora git canım ama mutlaka iğne kullan. 🥰