Bugun saatler önce hamile olduğumu öğrendim kızlar. Beta 28.58 inşallah sağlıkla ilerler.
Kısaca anlatacağım hikayemi
2,5 senedir bebek istiyoruz. (Sayılar ortalamadır)
1 yila yakın olmayınca doktora gittik. Benim hormon değerlerim ve eşimin sperm değerleri her şey normal. Ama olmadı, olmuyordu…
Klomen ve ovitrelle iile 4 5 ay denedik. Olmadı. Sonra femara ve ovitrelle ile yine 4 5 ay denedik. Olmadı. En son aşılama denedik 2022 Haziran’da. Yine olmadı. Temmuzda bir tüp bebek merkeziyle gorusmeye gittik. Negatif konuştu kısaca. Detaya girmeyeyim çok. Eve geldim hüngür hüngür ağladım. 1 gün sonra adet günümdü test yaptım hoop pozitif. Ama kimyasal oldu. (Temmuzda) Mutlu olduk o kadar tedaviye rağmen hamile kalamayıp kendiliğimden hamile kalabilmistim en azından. Yine kalabilirim diye ümitlendim. Kasımda yine hamile kaldım. 7+ 4 ’te kalbi durdu. Yine tedavisiz. 6 Ocak’ta kürtaj oldum. Şubat sonu ancak reglim geldi. Martta reglim düzensizdi. Nisanda ovulasyonla yumurtlama gördük denedik olmadı, mayısta ovulasyonla yumurtlama oldu mu olmadı mı anlamadım. ( çünkü test 1 gün sonra koyulaştı ) Rabb’im nasip etti mayısta.
Sıkmamak için kısaca anlattim.
Her regliden sonra ya da her kayiptan sonra ya da o çatlatma iğnelerinden sonra neler yaşadığımı ben bilirim. Gözyaşlarımı silip defalarca derse girdim, öğrenciler sorunca başım ağrıyor yalanını uydurdum.
Tedavi bazen negatif oluyor demek ki her ne kadar kucağima alabildigim bi bebeğim olmasa da temmuzdan bu yana tedavisiz 3.gebeliğim bu.
Kendim doktoru komple bıraktım doğal şeylere yöneldim. Doktor bana iyi gelmedi. Her çatlatma iğnesine ve aşılamaya çok umut bagladim. Her defasinda ağlayarak geldim. Doktora fobim oluştu.
Kendim neler yaptım peki ?
Mfk denedik ben de eşim de 3 aylık ( kullanirken hamile kalamadım. Hamileliğim 4.aya denk geldi, tesadüf mü bilemem )
Soğan Kürü
İncir kürü
Ovulasyon (bazı aylar yumurtlama oldu bazi aylar olmadı. 3 hamilelik olunca ovulasyonun etkisi olup olmadığını hatırlamıyorum.)
Ocean folik asit
Fındık fıstık badem kuru kayisi hep yedik.
Havuç yedim.
Nar suyu içtim. ( rahim kalınlaşması için )
İlişkiden sonra 20dk ayaklarımı diktim.
Çakşır suyu
Genelde günaşırı ilişki
Eşim keçiboynuzu yedi
(Yukarıda saydıklarımı farklı zamanlarda ve aylarda denedim )
Bu arada
Kürtajdan sonra kan pıhtılaşması var mı diye genetik baktık 2 gen heterozigot çıktı. Doktor normal diyor düşüğe sebep olmaz diyor ama belki de iğne ve coraspin kullanırım. Bilemiyorum kafam karışık. Deneyimleriniz varsa bu konuda dinlemek isterim.
Hikayem bu şekilde, inşallah sizlere umut olur. Rabb’im hiçbir evi kadınsız ve çocuksuz bırakmasın 🥺🤲
Beta değerimin düzenli artması için duanıza ihtiyacım var🤲❤️ Buradaki herkes duamda…