arirangg Deletedmom_53 Belki başlarda biraz korkarsın ama her gün yapıldığı için sonra mutlaka alışırsın. Hem bebeğin ve sen sağlığınız için hep öyle düşün🥰
CeydaST Deletedmom_53 cevap vermedi mi Vermiş resmi yeni gördüm. Sorun yok diyorsa korkma. İyi Bi doktor
CeydaST Deletedmom_53 benim buna sormama gerek kalmadı takip edildiğim doktor istemişti testleri o söyledi. Şimdi gittiğim doktor da rapor çıkarttı iğne için
Zehross03 Deletedmom_53 hangi genler banada normal dediler ama sebebi oymuş şuanki doktorum iğne coraspirin yazdı onunla 19. Haftaya gelebildik mutlaka iyi bi doktor bul
Deletedmom_53 Zehross03 mthfr c677t ve mthfr a1298c heterozigot kuzum. Peki sen iğneye ne zaman başladin kuzum
Deletedmom_53 CeydaST yeni mi gebeliğin kuzum ? Özeldeki doktor da rapir çikartabiliyir mu ? Ya da rapor çıkarınca ne oluyor ?
Zehross03 Deletedmom_53 direk çizgiyi gördüğümde gittim corasprin aldım başladım iğneyikeseyi görünce doktor rapor çıkartıyor araştırma hastaneleri
CeydaST Deletedmom_53 benim gittiğim hastane özel ama SSK ile bağlantısı var o yüzden yazabiliyor. 34+4 olduk bugün. Başında beri kullanıyorum. Rapor çıkınca ödeme çıkmıyor ya da daha az çıkıyor