Figencer
Kızlar valla eğer ilerde ikinci bir araba almayı düşünmüyorsanız ben casual vista tronayı öneririm hem baston hem puset boş kasaya monte edilebiliyor hem baston şekliyle puset yerleşiyor kumaşı tamamen çıkartmadan da bu yeni modeller çok kullanışlı değil gerçekten bebek büyüdükçe sığmamaya başlıyor ayakları sıkışıp kalıyor birde yeni modellerin arka tekerleri çok kaba geldi bana ben 8/9 ay puset kullansam zaten bebiş büyüyecek sonra bastona geçicez hemde çok hafif yer tutmuyor düşününce çok mantıklı geldi bana hepsiburadadan aldım 600 tl indirimli olarak ama 1000 tl ye gelmişti bana 1 ay önceydi 😊🙋🏻♀️