AsELinAnneSi__ Minnakkurabiyeveannesi27 Canım benimde her hafta gittigimde doğum tarihi geriye geliyo sat uyumlu değil sağlıklı dedi ama bir sıkıntı olurmu bilginiz varmı? Gelişimi çok hizli dedi
Pinar0808 Benimde 13+1 bugün.12+6da cinsiyetini öğrendik oğlan olacakmış rabbim hepimize hayırla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲
Ilkannelik41 @Ozlem-kara07 benimde tam 15 şubat tam gününde dollenmis 12. Haftadayiz bugün haftaya kontrolumuz var inşallah cinsiyeti gösterir :)
2prensesannesi__ Ozlem1661 bizimde 9 şubat 12+6ama doktorumuz bugn 13+6onde dedi cinsiyet tahmin etmedi. Bnde ustelemedjm gerci. Ikili test ne zamana kadar yapiliyor gecmi kaldik
AsELinAnneSi__ AsELinAnneSi__ 10 haftalıkken kontrole gittim ikili test zamanı gelmiş dedi 12 haftalık olmuş bu bebek dedi nasıl büyüttün dedi geçen hafta küçüktü çünkü haftaya ikili teste gitcem canim
Minnakkurabiyeveannesi27 AsELinAnneSi__ olur canım bu bir soeun değil ki benim oğlum 3 hafta önde gidiyordu benim sat tarihinde doğacak kafanı karistima dedi doktor
Minnakkurabiyeveannesi27 AsELinAnneSi__ yok kuzum hiç sorun haline getirme senin bebeğin ileride de olsa geride de olsa gelişimi her zaman sat baz alınır