Mochi Ozlem1661 benimde 16 Şubat🥰 11+3 şuan ama başından beri 4 gün ileri de gidiyoruz yani 12+1 oluyoruz aslında ama ben son adete göre sayıyorum günü 🙂 cinsiyeti belli olan var mı ne zaman öğrendiniz 💕
Zynpkn __mom1 aslında bende öyle gibiyim 3 kasım en geç doğum ama doktor ekim sonu gibi olur dedi bakalım
Karadenizzz61 Minnakkurabiyeveannesi27 benim 9 hafta ultrasona göre 10 olması lazımdı ama bir hafta gerideniz geç döllenme olabilirmiş
Minnakkurabiyeveannesi27 Karadenizzz61 1 hafta ileride yada geri olması sorun oluşturmuyor sağlıkla gelsin minikler inşallah 🥰🦋
AsELinAnneSi__ Minnakkurabiyeveannesi27 Canım benimde her hafta gittigimde doğum tarihi geriye geliyo sat uyumlu değil sağlıklı dedi ama bir sıkıntı olurmu bilginiz varmı? Gelişimi çok hizli dedi