Minnakkurabiyeveannesi27 AsELinAnneSi__ yok kuzum hiç sorun haline getirme senin bebeğin ileride de olsa geride de olsa gelişimi her zaman sat baz alınır
Melisct94 Ozlem1661 9+4 olduk 😍 sat 6 mart normalde aralık başı gözüküyor doğum ama sezeryan olduğu için kasım sonu olucak 😊
Ozlem1661 Kasım anneleri nasıl gidiyor biz 19 hafta olduk hala cinsiyet öğrenemedik 🤭 göstermiyor 2 hafta sonra randevum