07melike hatice__65 ay benimkine kız dedi bakalım 1 hafta sonra ikili testin sonucunu hemde cinsiyetini öğrenicem 🙈14+3 benimde 2 kasım 🙈 hayırlısıyla kucağımza alırız inşallah bebişlerimizi 🤲🏻☺️❤️
Cano42 Ozlem1661 14+2 1 kasim InshAllah dogum Ama cinsiyetini daha bilmiom. Yurtdisinda yasiyorum burda hamileligin ortalarinda cinsiete bakiolar . Emin olamadiklari icin 😄😄
xbebegimx Ozlem1661 tam 14+0 haftalik olduk kizimla 🍏 2. Trimester hosgeldin umarim bulantiyi alip goturursun😁
AYNURBALTA Benimde 2 Şubat sat 13+3 olduk cinsiyeti hala bilmiyorum çok merak ediyorum iki hafta sonra randevum var bakalım öğrenebilecek miyim?
M1994 minikaras özelde söyleniyo diye biliyorum ama devlete gitmistim mesela o 22.haftada belli olur dedi
Mavibulutt Ozlem1661 benimde 1 Şubat 13+2 olduk bugün. Daha cinsiyet öğrenemedim meraktan çatlayacağım :)
1ciftyesilgoz 13+2 geçen hafta ikili testte erkek tahmin etti doktorum🥰 bu hafta sonuç için gideceğim yine bakacağız
Senuss Kızlar bizde 11+3üz. Yarın kontrole gidiceğiz. Bu arada belirtileriniz vs varmı. Ben şuan çok nadir mide bulantısı dışında bişey hissetmiyorum bazen korkuyorum herşey yolundamı diye çok panikliyim😊
aysglemrkn Bizde 13+1 iz cinsiyeti öğrendik mide bulantılarım 6. Haftadan beri devam ediyor geçince rahatlayacam inşallah