Ozlem1661 3prensannesiii ya hayırlısı olsun hakkınızda 3 prensten sonra bakalım ne gelecek bendede 2 prenses var bakalım 3.ne olacak 😊
3prensannesiii Ozlem1661 hamileliğim aynı geçiyor karın yapım abilerindeki gibi belirtiler erkeği gösteriyor yani
3prensannesiii Ozlem1661 beşik ve bebek arabasını aldık şimdilik cinsiyeti belli olunca Ufakdan başlarım galiba
Aysegul_my Benimde sat 10 şubat şuan 12+2, yiz ama 9 gün geriden geliyo geç döllenme miniğim henüz değiştirmedi doktorum sat tarihimi ikili taramayı bekliyoruz
Ozlem1661 Aysegul_my ama devlet hastanesindeki doktor sat a göre gel demişti bilemedim siz doktorunuza sorun yine de
Aysegul_my Ozlem1661 benim birde düşük tehlikem var hep yatıyorum rabbim biran evvel düşük tehlikemi yok eder inşallah 😔
Aysegul_my Ozlem1661 doktorum randevu günümü biliyo normal sat da bakıcak zaten o zamanda 11 haftanin sonlarinda olmuş olucaz cokda sorun olcağini zannetmiyorum
Ozlem1661 Aysegul_my benimde öyleydi progestan ve oksapar iğne kullanıyorum hala gidince öğreneceğiz ne durumda diye Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🌸
Aysegul_my Ozlem1661 bende progestan fitil olarak kullaniyorum şuan sorun yok sanırım 5. Aya kadar kesmiyolarmış progestanı
Hevida Bu sat tarihi değiştirme ne oluyo benimde tam tersi olması gerekene göre 4 gün önde 11+4 aslında ama doktor 12+2 dedi kafam karıstı neye göre hesaplıycaz
Burcumommm 13+4 aslında 18ocak son adet ama geç yumurtlama sezeryan olacak ekimde de olabilir bebisimiz☺️ Cinsiyetimiz kız 🌷
Tugbakara 7sbt sat 12+5doktor çıkıntı var dedi kordonda olabilir ama dedi ikili test sonucu göstermeye gittimde net bakacak hoca (erkek)