Ozlem1661 Kasım anneleri burda buluşalım kaç haftalık oldunuz benim sat 1 şubat aslında ama doktor 15 şubat olarak değiştirdi geç döllenme dedi
My_Angels Ozlem1661 benim de sat 1 subat ama doktorum 9 Şubat olarak değiştirdi geç döllenmeden dolayi
Minnakkurabiyeveannesi27 Sezeryan olduğu için 9+3 olarak en minnaginiz benim kelebeğim 🦋 sanırım teyzeleri 😍🥰
hatice__65 Ozlem1661 14+2 olduk🥰 2 Kasım doğum tarihi erkek bebis hayırlısıyla kucağımıza alalım inşallah 😘😘
07melike hatice__65 ay benimkine kız dedi bakalım 1 hafta sonra ikili testin sonucunu hemde cinsiyetini öğrenicem 🙈14+3 benimde 2 kasım 🙈 hayırlısıyla kucağımza alırız inşallah bebişlerimizi 🤲🏻☺️❤️
Ozlem1661 3prensannesiii ya hayırlısı olsun hakkınızda 3 prensten sonra bakalım ne gelecek bendede 2 prenses var bakalım 3.ne olacak 😊